vrijdag 24 januari 2014

Meisjesgezicht

Lena is al vaak aangezien als een jongetje, "Wat heeft u een lief zoontje mevrouw, hoe heet hij?". En dat kon ik ook vaak wel begrijpen, Lena draagt immers niet de doorsnee roze jurkjes, lakschoentjes en oorbelletjes die veel meisjes in onze wijk aanhebben. Maar toch was ik stiekem beledigd als mensen haar weer voor een jongetje aanzagen, ik vond Lena echt een meisjes gezicht hebben. Als ik nu foto's terugkijk van een paar maanden geleden, snap ik die mensen wel beter, op veel foto's is |Lena toch meer een 'kereltje' dan ik toen in mijn hoofd had. Maar nu vind ik het toch echt als ik naar haar kijk of foto's van haar bekijk, ze krijgt steeds meer een meisjesgezicht. Zelfs als ze kleertjes aanheeft die eigenlijk voor een stoer jongetje bedoeld zijn.. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten